Liczba wyświetlanych wyników: 4

Kulturowy audyt Twoich produktów

Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystujesz kulturę w sprzedaży swoich produktów. Jak idzie Ci łączenie ich z narracjami, emocjami i tożsamościami. Nasze badanie pokaże Ci, czy w odpowiedni i skuteczny sposób wykorzystujesz swój potencjał. Podpowiemy co poprawić, co zmienić i na co otworzyć się w działaniach marketingowych. Otrzymasz od nas raport w formie prezentacji o objętości …

Audyt UX

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona internetowa nie przyciąga tylu użytkowników ilu byś chciał? Masz wrażenie, że Twoja strona internetowa nie działa tak, jak powinna? Czas na audyt UX, czyli badanie użyteczności Twojej witryny. Wcielimy się w Twoich użytkowników i sprawdzimy, co utrudnia im nawigację, znalezienie informacji i np. finalizację zakupów. Dlaczego warto zrobić audyt UX? …

Kulturowa analiza konkurencji

Sprawdzimy w jaki sposób Twoja konkurencja wykorzystuje kulturę, aby lepiej opakować swoje produkty i usługi. Pokażemy Ci sposoby, które konkurencja łączy produkty z historiami, emocjami i tożsamościami. Pomożemy odpowiedzieć Ci na pytania: Otrzymasz od nas raport w formie prezentacji o objętości 30-70 slajdów, w którym krok po kroku zapoznamy Cię z kulturą, w której zanurzona …

Kulturowa analiza rynku

Nasza analiza to mapa, dzięki której lepiej i głębiej zrozumiesz kulturę i otoczenie, w których działasz, oraz tożsamości swoich klientów. Ludzie nie kupują produktów, ale historie oraz emocje im towarzyszące. Pomożemy odpowiedzieć Ci na pytania:  Wybierz obszar, który Cię interesuje – może być to np. zdrowa żywność, okna, pralki lub problem jak np. odpowiedzialna konsumpcja, …