Tworzymy założenia do strategii komunikacyjnych instytucji, polityków i ludzi kultury: projektujemy i spinujemy narracje, identyfikujemy obszary tematyczne i estetykę grup docelowych. Nie tylko na rynku. Doskonale orientujemy się w politykach tożsamości, które nasi klienci/ nasze klientki muszą zrozumieć, aby pozyskiwać nowych pozyskiwać zainteresowanie, zwiększać zyski oraz rozpoznawalność.
Mapujemy emocje, wartości i przekonania. Pomagamy NGOsom, instytucjom kultury i start-upom. Dzięki nam ich strategie komunikacyjne i narracyjne stają się wyjątkowe, przemówienia oryginalne i barwne, a prezentacje to wizualne słodycze. Oczywiście gdy trzeba, bywamy śmiertelnie poważni.
Opowiadamy historie, które chwytają za serce i, jeśli trzeba, portfel. Świetnie rozumiemy estetyki generacji X (najbogatsi), Y (millenialsi) i Z. Nie korzystamy z chata GPT oraz nie mówimy korporacyjnym slangiem – posługujemy się j. polskim na poziomie C2. Projekty narracyjne (czy jak wolicie – storytelling) wprowadzamy na zupełnie nowy poziom.
PS: Klientom szczególnym gwarantujemy pełną dyskrecję, dlatego nie chwalimy się, dla kogo pracujemy. Taka już natura usług. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej.