Sprawdzimy w jaki sposób Twoja konkurencja wykorzystuje kulturę, aby lepiej opakować swoje produkty i usługi. Pokażemy Ci sposoby, które konkurencja łączy produkty z historiami, emocjami i tożsamościami.
Pomożemy odpowiedzieć Ci na pytania:
- z jakimi wartościami łączone są produkty konkurencji?
- jakie narracje i emocje są wykorzystywane?
- jakie znaczenie ma i może mieć zakup konkurencyjnego produktu?
- jak wskazane marki / produkty stają się integralną częścią doświadczenia
Otrzymasz od nas raport w formie prezentacji o objętości 30-70 slajdów, w którym krok po kroku zapoznamy Cię z kulturą, w której zanurzona jest konkurencyjna marka lub produkt. Wyjaśnimy narracje za pomocą których opisuje siebie i świat; pokażemy jakie emocje jej towarzyszą, odszyfrujemy kody kulturowe, którymi się posługują i z czego nie zawsze zdają sobie sprawę.
W wersji rozszerzonej proponujemy badania przy zastosowaniu wywiadów indywidualnych, fokusów i kwestionariuszy. W ten sposób wydobędziemy wiedzę od samych klientów/ek: o ich przekonaniach, opiniach i nawykach. W połączeniu z pierwszą częścią audytu kulturowego otrzymasz wielowymiarowy raport nt. emocji, wartości i narracji, z którym możesz skojarzyć swój produkt. Narzędzie to pozwoli Ci odpowiednio zaprojektować strategie marketingowe, aby skutecznie docierać do rynków, jak i tworzyć rynki docelowe.
Ile to kosztuje? Ceny ustalamy indywidualnie.